Skip to content

Seriøs blogger og taekwondoutøver

2. desember 2009

Mitt første seriøse blogginnlegg på mange år!

Nå har jeg endelig funnet ut når det er gradering i Larvik Taekwondoklubb! 16. desember 2009!Merket til Larvik Taekwondoklubb
Så nå er det egentlig bare å gjøre så godt en kan for å møte opp på de siste treningene før graderinga, men det er ikke så enkelt å få til når man jobber fast to steder. Forhåpentligvis klarer jeg å bytte vekk mandags- og fredagsvaktene så jeg får finspissa teknikkene før graderinga. Selv om alle sier at graderinga fra Mukup til 8. kup (hvitt til gult belte) er superenkelt så er jeg litt skeptisk til hvor enkelt det egentlig er. Jeg kan riktignok både poomsa og trestegssparringa for Mukup, men begge to trenger finpuss.

Vi får se hvordan det går!

From → Usortert

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

