Skip to content

Gult belte!

22. desember 2009

Jeg bestod graderinga😀 Nå har jeg graden 8. kup i taekwondo! Gult belte! Wahey!Martin med sitt gule belte

Andre ting som har skjedd i livet mitt siden sist oppdatering? Hmm.. jo! Jeg så Avatar i går kveld! HERREGUD FOR EN VILL FILM! Dere må se den! Grafikken er helt sinnsyk, og handlinga fikk denne mandige herremannen til å nesten havne på gråten opp til flere ganger. Den viser veldig godt hvordan mennesker er grådige krek som tar det de vil ha. Kommer noen i veien så gjør de vedkommende til sine fiender for å rettferdiggjøre maktbruk for å ta det de kom for å ta. Jeg syns filmen symboliserer enkelt og greit hvordan amerikanerne har gått fram i midtøsten i en årrekke for å ta det de vil ha, nemlig oljen. Kall det krigen mot terror om du vil, det får være måte på hvor lenge de skal holde på. Jeg vet ikke skaperne bak superprosjektet Avatar mente å symbolisere dette, men for meg så finnes det mange paralleller mellom denne filmen og amerikanernes opptreden i midtøsten.

Uansett, denne filmen må sees. Det nytter ikke å laste ned en DVD-screener eller et camrip, eller vente på DVDen for den saks skyld for å spille den av på ditt svindyre hjemmekinoanlegg. Avatar på sees på kino, enten du vil eller ikke. Ser du den i 3D så vil jeg gjerne høre tilbakemeldinger, jeg så den i vanlig formatpå kino.

From → Usortert

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

