Skip to content

Godt nyttår og alt det andre

7. januar 2010

Godt nyttår folkens! Jeg har ikke blogget på en stund, på grunn av mye å gjøre og at jeg har vært sjuk. Som så mange andre iherdige arbeidsfolk der ute blir jeg kun sjuk i feriene mine. Selv om de ikke er så lange.

Siden sist har jeg levert oppsigelse på Mester Grønn, for å satse på jobben på Mester’n i stedet for. Så nå blir det penger til både førerkort og ny Mac, wahey! Skal jeg velge MacBook eller iMac? Fra før bruker jeg en MacBook Pro fra desember 2007 med Santa Rosa-prosessor. Jeg har hatt lyst på iMac en stund, men ettersom jeg mest sansynlig kommer til å flytte hjemmefra til høsten, så er det nok ikke så praktisk å ha en stasjonær maskin.

Jeg jobber for tiden også med nettstedet til Banzaicon, som er Norges første anime convention utenfor Oslo. Selv er jeg ikke noen animeentusiast, men webutvikling er morsomt til tider. Banzaicon finner sted i Sliperiet i Larvik, lørdag 20. mars 2010. Nettstedet finner dere på http://banzaicon.net/, og billetter kan bestilles på http://banzaicon.net/?side=billettbestilling

From → Dagligdags

One Comment
  1. Macbook!

Legg igjen en kommentar

